Nem hátrál az IKEA: továbbra is gyártják a szivárványos táskákat

Úgy tűnik, egy félreértés adta az okot ahhoz a pletykához, mely szerint a holland áruházlánc hazai üzleteiben a továbbiakban nem kapható a jellegzetes szivárványos táska.

Sötét hangulatok, eltorzult arcok. Az ember előbb bújna be az asztal alá, mint hogy pizzát rendeljen ettől a sosemvolt cégtől.
A HVG szúrta ki, ahogy a PizzaLater nevű Reddit-felhasználó a mesterséges intelligenciát hívta segítségül egy fiktív pizzareklám elkészítéséhez. A portál szerint „egyelőre úgy tűnik, nincs veszélyben a reklámszakma”. A forgatókönyvet a GPT-4, a képeket a Midjourney készítette, a Runway Gen2 pedig a videót állította össze a Pepperoni Hug Spot nevű, képzeletbeli pizzéria reklámjához.
Az elborzasztó végeredmény alább látható:
Nyitókép: illusztráció / Emmanuele Ciancaglini / NurPhoto / NurPhoto via AFP